onsdag 31. januar 2018

Søkte på ordet "anbud" på nettet og fant en side som het proff - the business finder. Der kan man søke etter anbud som er lagt ut av forskjellige oppdragsgivere, og deretter være med i konkurranse om å selge oppdragsgiverne det de er ute etter. Snakket med dem på telefonen og de sa det kostet litt hvis de skulle mache min kompetanse med etterspørrere; ca 4000 i året, men jeg kunne få en billigere prøveperiode, men jeg sa jeg måtte vente til høsten i så fall. De har også en nettside der man kan søke etter anbud selv på proff.no, så det koster jo ingenting.

Nå er jeg nesten ferdig med en forelesning. Den er på tretten Power point, og jeg må sikkert ha fem ark til før den fyller tiden på to ganger førtifem minutter. Skal prøve å lese den høyt en gang før sengetid for å finne ut hvor lang tid det tar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar