torsdag 11. februar 2016

Teksten på riktig sted

Har redigert og flyttet på deler av teksten i avhandlingen slik at det passer bedre inn. Det virker innlysende nå at den delen av teksten hører til under en annen overskrift enn der jeg først skrev den. Noen tenker sakte og andre tenker fort, og jeg er kanskje en følelsestype i følge MBTI og da finnes det meste av tankene mine i underbevisstheten og de fleste avgjørelser jeg tar styres av samvittigheten og kan noen ganger være ufornuftig. Plasseringen av teksten er sikkert ikke så veldig viktig og innholdet teller sikkert mest, men tror det er riktig nå i følge teoriene og at det er der det hører til. Jeg må redigere det jeg allerede har skrevet før jeg begynner på siste teoridel og forskningsmetode.

Overskriften i bloggen er endret fra Fremtiden min til Doktorgradsavhandling. Det er fordi jeg har sett at man kan opprette mange blogger her hvis man vil. Derfor har jeg laget en ny blogg i tillegg til denne som handler om å starte egen bedrift. Da kommer denne bloggen ikke til å handle om fremtiden min, men bare om å skrive doktorgradsavhandling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar