fredag 19. januar 2018

Fikk svar på eposten allerede dagen etterpå med informasjon om at fem eksemplarer av avhandlingen kan sendes i posten til instituttet, pluss en pdf. på epost. Søknaden om å få fremstilles for dr.philos.-testen sendes til det samfunnsvitenskapelige fakultetet sammen med en stemplet og underskrevet "rett" kopi av diplom fra mastergraden.

Nå har jeg lest gjennom hele oppgaven en gang til, og fant ut at det var bra at jeg gjorde det, for den var litt for utfyllende tolket enkelte steder, og noen setninger kunne godt endres, flyttes på, eller fjernes. Hvis den godkjennes, kan man rette på skrivefeil og lignede før den trykkes opp av universitetet, så nå orker jeg ikke lese gjennom den flere ganger.

Siden jeg har holdt på med oppgaven i over tre år, kan jeg vente et par dager til før jeg skriver den ut og leverer den inn. Kopipapir og blekkpatron må jeg kjøpe i Mosjøen, førti km unna, så da venter jeg med den kjøreturen til mandag da jeg likevel skal dit på dansekveld. Så da kan jeg skrive den ut på tirsdag i neste uke slik at jeg kan få sendt den i posten på tirsdag ettermiddag eller onsdag formiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar