mandag 11. januar 2016

Oppoverbakke

I går var jeg opptatt med et elektrisk piano som jeg har kjøpt meg. Det skal kunne kobles til pc og programmer for opptak og redigering av opptak. Jeg har ikke funnet stort med anbefalinger og veiledning om akkurat det, så omentrent hele dagen gikk til å finne ut av det. Kom så langt at jeg fant ut hvordan jeg trykker på opptaksknappen, men etter det var det ikke ingenting på opptaket, så det må man fortsette med senere. Imens får jeg spille på pianoet. Så da kvelden kom måtte jeg ut en tur og trene, for det blir mye stillesitting foran pcn. (Har også prøvd å finne ut av adsenseannonser og de er ikke like medgjørlige som de var før. Ser ut som jeg trenger å lære meg htlm koder, men jeg håper at en del av hjernen hviler, mens andre deler av den jobber). Da jeg ankom treningsrommet var det til forandring et annet menneske der som også løp på tredemøllen, så da måtte jeg ta den andre tredemøllen. Den var innstilt på "oppoverbakke", så jeg tenkte at det ser ut som om det er motstand å få både her og der og det blir man sikkert sterkere av, og løp tre kilometer i slakk motbakke.

I dag har jeg jobbet med doktorgradsavhandlingens litteraturoversikt som nå er på 79 sider. Senere skal den føres inn i selve avhandlingen og da kommer jeg til å korte ned den delen. Litteraturoversikten begynner å ta form og det er enklere nå enn til å begynne med, selv oversikten er lang og uoversiktlig, og jeg må jobbe med en del av den om gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar