søndag 24. januar 2016

Setter opp hengsler på dørene

Stod opp sent og spilte Lotto24 for å se om jeg er en heldiggris med griseflaks i dag, men 5 tall i kombinasjon med 42 mulige tall gir visst utallige kombinasjonsmuligheter. Skrevet ned  alle rekkene jeg har tippet, og hver gang jeg tipper en ny rekke, har jeg aldri tippet den før (av ca 30 rekker om dagen i løpet av en måned + happy our med ca 300 rekker to ganger i uka). Nå har jeg vunnet 700 grisemynter. For 60 000 grisemynter kan man kjøpe en tur med Apollo til en verdi av 3000 kr.

Jogget og løftet vekter.

Lest gjennom en del av avhandlingen, redigert og flyttet på noen setninger. Satt opp noen hengsler på dører som hang og slang i vinden. Det er viktig at avsnittene har naturlige overganger. De avsnittene som ikke passet helt inn før jul, ser ut til å ha en innlysende plass, men må kanskje flyttes til en annen del. Fornøyd med en diskusjon om andres teorier som er helt min med mine meninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar