tirsdag 16. januar 2018

Nå har jeg lagt til de siste konklusjonene og implikasjonene i avhandlingen. Det ble 6 sider med konklusjoner og implikasjoner.

Jeg har skrevet ned noen spørsmål om prosedyrer ved innlevering av en fri doktorgradsavhandling, så nå er det bare å få sendt den eposten, og vente på svar, så kan jeg begynne med innleveringen.

Jeg tror jeg kommer til å prøve å skrive ut de eksemplarene jeg trenger på min egen skriver. Da trenger jeg bare å kjøpe blekkpatron og noen bunker med papir. Det spørs om jeg får til å overføre skriverprogrammet til den nye pc`n, for det er ikke skuff for å sette inn cd med programvaren. Jeg vet det kanskje går an å kopiere programmet over fra den gamle pcn til den nye på en minnepinne.
Hvis jeg har forstått det rett trenger jeg seks eksemplarer av avhandlingen, så det blir 6 x 252 sider, inkludert vedlegg. Kan også sjekke priser på et kopisenter, og det er jo ikke sikkert det blir mye dyrere enn å kjøpe papir og patroner selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar