lørdag 10. juni 2017

Har lagt til de viktigste delene

Da har jeg lagt til alle delene i litteraturoversikten som jeg er sikker på jeg skal ha med. Må en del skriving til innimellom tekstene, som forteller om teorier og tidligere forskning,for å få et fyldigere bilde. Har noe til som jeg ikke vet sikkert om bare blir en del av tolkningen eller om det skal skrives i litteraturoversikten. Alle åtte temaene som ble brukt til tolkning innenfor agens og intimitet har jeg for eksempel ikke lagt til enda. Kanskje de skal kortes ned og legges til de også, eller kanskje noe av det skal smettes inn her og der innimellom teksten for øvrig. Det finner jeg ut etter å ha lest gjennom alt fra toppen og ned, slik at jeg får et mer sammenhengende og helhetlig bilde. Jeg kan ikke forstå delene, uten først å ha fått med meg et helhetlig bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar