onsdag 7. juni 2017

Ombestemte meg igjen og beholdt overskriftene med inndeling i forskjellige teoretiske perspektiver på temaet jeg skriver om. Jeg byttet heller plass mellom to teoretiske perspektiver slik at de ble først i stedenfor midt i. Et atferdsanalytisk perspektiv fikk komme først og ble en naturlig overgang fra det biologiske trekkperspektivet. Da kunne jeg diskutere litt om interaksjonen mellom det biologi og miljøet. Det atferdsanalytiske perspektivet kunne på den annen side være en fin overgang til fokus på kognitive og psykologiske strukturer, selvforståelse og identitet, innenfor det sosialkognitive teorier, psykoanalysen, og humanismen. Så sitter jeg igjen med kulturperspektivet. Da falt bare en siste puslespillbrikke på plass av seg selv; en overgang fra en personlig til en sosial identitet og litt diskusjoner om forskjellene mellom dem. Da er jeg snart ferdig med introduksjonen og litteraturoversikten, foreløpig på 99 sider. Den var opprinnelig på 240, utenom en del metode som da til sammen utgjorde 268 sider. Litteraturdelen og introduksjonen blir nok på mellom 99 og 150 sider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar