mandag 30. januar 2017

Jeg har lest gjennom det jeg har gjort på begge livshistoriene og sett hva jeg kan endre på og hva jeg kan beholde. Ser ut som jeg var godt i gang. Historien jeg begynte med er selvfølgelig den jeg har kommet lengst med. Den får ligge en stund. Så begynner jeg på redigering av presentasjonen av historie to som jo allerede er ferdig i hans selvbiografi. Jeg har bare plukket ut noen hendelser fra den så den blir mye kortere. Jeg ble også enig med meg selv i hvordan jeg skal gjøre tolkningen. Jeg beholder de åtte temaene fra koding av agens og intimitet og leter ikke etter nye temaer i historiene. Så presenterer jeg ny kunnskap og viser til hvordan det bekrefter eller avkrefter tidligere teorier og empiri. Tolker imagoer / forbilder, kontinuitet og vendepunkt osv. Kanskje tenke litt på om det er kommedie romanse ironi eller tragedie. Men det tror jeg har lite å si for presentasjonen, men det henger også sammen med agens og intimitet. Jeg liker å se på romantiske kommedier og vil nok at et liv skal være sånn :-) Føles bra å ha sett litt på historiene men litt tungt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar