fredag 27. januar 2017

Empowerment i klasserommet

Jeg tror jeg har oppsummert tre journaler om empowerment i klasserommet i dag. Kanskje det er nok om det eller kanskje jeg må lese litt til om det. Det handlet litt om kommunikasjon i klasserommet og hvordan det er knyttet til empowerment. Det finnes sikkert flere undersøkelse med forslag til flere måter å kommunisere på i klasserommet.

Desstuen har jo sikkert Banduras teorier om selvkraft i undervisning sikkert noe man kan tilføye. Var det noe som het akademisk selvkraft for eksempel ? Det får jeg se på en annen dag.

I dag kjente jeg at det var slutten av uka og så oppdaget jeg at det faktisk var fredag, så da hadde jeg jo grunn til å være trøtt. Det er derfor man har funnet opp å ta helg etter fredag. I Japan tror jeg imidlertid at man tar helg etter Lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar