tirsdag 16. februar 2016

Enda en variabel

Har skrevet og lagt til en teorier i går som var ganske rett frem og i dag som var litt mer komplisert. Det passer meg bra når jeg er i influensamodus. I dag kjenner jeg at influensaen har sluppet litt taket. Teorien jeg skrev om i dag var noe av det første jeg leste i fjord, men visste ikke helt om den skulle med. I dag begynte jeg også å legge til noe knyttet til enda en variabel eller innenfor et tredje begrep som jeg også var usikker på om jeg skulle ha med. Har vært litt usikker på om jeg skulle skrive bare om de to begrepene jeg allerede har skrevet om. Det avhenger av om variabelen passer inn i eller ligger utenfor problemstillingen. Det avhenger litt av hvordan man vinkler det. Arenaen, klasserommet som variabelen befinner seg innenfor er i allefall viktig for spørsmålet. Det er kanskje selve variabelen eller begrepet som må justeres; skoleprestasjoner eller personlighet. Man deltar i mange arenaer og alle er som regel viktig for personligheten. Kanskje er det en tredjevaribel; en alternativ årsak. Nå er litteraturoversikten på 111 sider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar