fredag 13. mars 2020

Nå har jeg redigert omentrent hele avhandlingen, og har implikasjoner og sammendraget igjen å skrive. Skal lese gjennom innledningen en gang til og litt her og litt der før jeg leverer den inn. Avhandlingen er nå på 483 sider. Så det håper jeg blir godkjent som et helhetsperspektiv på personlighetstrekkene og hendelsene i livshistoriene fra barndom til voksen alder hos to personer, sammenhenger mellom disse og en sammenligning av disse to personlighetsprofilene.

Jeg har de siste tre ukene vært forkjølet, men har redigert oppgaven de dagene jeg ikke var for dårlig. Så jeg har lurt på om jeg ble smittet av Corona-viruset før smitte ble registrert i Norge. I så fall ble jeg ikke hardt rammet, jeg har spredt smitte til andre, og er nå snart helt frisk. Positivt å kunne være inne og skrive en oppgave slik at jeg ikke smitter eller blir smittet av andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar