mandag 23. januar 2017

Vesen i føten

I begynnelsen av Januar scannet jeg inn bilder og avisutklipp som jeg skal bruke som bevis på hendelser i den ene livshistorien. Personen ville ikke ha historien sin anonymisert. Han er en offentlig person og livshistorien har han allerede publisert selv og delt med andre. Historien jeg presenterer vil ikke gå noe større ut over det som allerede er offentlinggjort. Innhenting av informert samtykke ble ikke gjort. Tolkning av mange selvbiografier gjøres til stadighet også av personer som ikke lever lengre så det er ikke nødvendig.

I går kveld hadde jeg temperatur på 38 igjen. Den har variert fra 36.50 på morgenen til 38 på kvelden, men i dag føler jeg med i mye bedre form, men som moren min sier; "litt vesen i føten".

Jeg har begynt å lese på et tidskrift og fører inn i litteraturoversikten, men vil bli knyttet til tolkningen av livshistoriene snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar