torsdag 18. februar 2016

Redigerer

Hadde visst nådd 116 sider i går så jeg i dag formiddag da jeg satte meg til å skrive. For det meste redigert og flyttet på setninger hit og dit i dag. Begynte øverst og redigerte meg nedover og la til noe innimellom av teori.  Er veldig fornøyd med første delen nå så langt som jeg har fått redigert; til side 18. Men så at det mangler noen detaljer på noen filosofiske diskusjoner knyttet til definisjonene. Så de vil jeg legge til også. Tema og problemstillingen har jeg av gammel vane ikke begynt på enda. Når veileder på bacheloroppgaven  bad meg om å begynne med problemstillingen ble svaret; "jeg pleier å skrive den til slutt". Det er best å skrive det når jeg vet hva hele avhandlingen vil handle om. Justeringer av problemstilling og tema til innholdet handler da mest om å skrive den. Litteraturoversikten er på 118 sider så da har jeg skrevet to sider i dag inkludert en figur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar