fredag 15. januar 2016

Ny nettbutikk

Begynte dagen med å skrive om å holde foredrag og brukte ganske lang tid på det. Det kunne jeg kanskje trenge å lære meg mer om, så det var nyttig for meg selv å skrive om det. Befant meg på treårsstadiet da jeg i voksen alder skulle prøve å gjøre et muntlig innlegg for første gang etter vgs., som faktisk den gang gikk ganske bra. Jeg brukte mange "effekter"; gjenstander og klesdrakter som jeg viste frem og bilder av steder jeg hadde vært. Det var en intelligent ting å finne på.

Etter det fikk jeg snakket med sønnen min i New Zealand og det var godt å høre at han hadde det bra. Bor fint og har fått seg seg litt rundt før han begynner å jobbe alene neste uke som nattevakt for en nrskbdrft. Han sover tross alt når det er dag her og går med hodet ned og bena opp, så en mor kan bli bekymret. Det er litt skremmende å tenke på at jorden henger i løse lufta. Og hvor skremmende er det for han?!

Så prøvde jeg meg på adsense annonsene her, men er ikke godkjent enda. Har en adsensekonto siden jeg hadde adsense på mitt gamle nettsted som ikke lengre godkjenner adsense. Så da kom jeg på at jeg svarte på en undersøkelse i jula og at jeg da fikk et gratis nettsted med nettbutikk. Jeg lette gjennom epostene og fant det frem. Det var hvertfall fint og mer moderne enn mitt gamle litt utdaterte google site sted som jeg kan si farvel til og slette. Domenenavnet kan flyttes fra den gamle til den nye. Jeg vet ikke om det godkjenner adsense annonser, men jeg har flyttet over alt fra mitt gamle nettsted til det nye. Det passer akkurat til mine planer om å selge rådgivning med plass til salg av fem tema og noen nettsider.  Den kan også knyttes til betaling med paypal og kort.

Da ble det ikke noe jobbing med avhandlingen i dag, utenom at jeg fikk tenkt litt på foredrag og planlagt noe jeg kan pørve å gjøre etter doktorgraden er ferdig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar