onsdag 13. januar 2016

Informasjonssider

Nå er litteraturoversikten på 83 sider. Avsluttet litt tidlig for å skrive informasjonssider til denne bloggen. Jeg har tenkt på hva tilleggssider til en blogg som denne skulle inneholde og ble enig om å skrive informasjonssider som er knyttet til det å skrive en doktoravhandling. Derfor fant jeg først noe informasjon på nettsiden til Universitetet i Oslo som handler om en Fri doktorgradsavhandling med reglement og veiledning knyttet til det og oppsummerte dette. Den andre informasjonssiden som legges ut handler om selve skrivingen av doktorgradsavhandlingen. Jeg frem gamle notater som jeg har brukt som veiledning i min skriving som student og oppsummerte dette. En del av eksamen kommer til å bli å holde et foredrag og planen er å legge ut en informasjonsside med tips til å holde foredrag. Etterhver får jeg se hva jeg kommer på :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar