lørdag 25. november 2023

Boken er nå blitt trykket opp hos trykkeriet AIT Grafisk. Boken ble fin og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Den ble publisert i eget forlag som del av min egen bedrift som jeg hadde fra før; Helse Velvære og Skjønnhet Herbjørg Larsen. Jeg har lagt den ut til salgs i egen nettbutikk identitet.website som både elektronisk og fysisk bok. Jeg har også lagt den ut til salgs hos Amazon i elektronisk utgave. Jeg hadde tenkt å kontakte bokhandlere for å se om de var interessert i å kjøpe boken. Etter å ha registrert boken hos bokdatabasen, ble den automatisk sendt ut til alle nettbokhandlere. Nasjonalbiblioteket skulle også ha sine tre utgaver, slik at den finnes tilgjengelig der, men bare gjennom avtale om spesiell tilgang, som man kan lese om her: Tilgang for forskning og dokumentasjon. Det vil blant annet si at den kan lånes ved å bestille den til ditt bibliotek, eller ved å besøke nasjonalbiblioteket i Oslo, men du må sitte på biblioteket å lese, og den kan lånes i bare 8 timer per dag, hvis den ikke allerede er lånt ut til noen andre. Ellers vil vitenskapelig ansatte ved UH- sektoren kunne låne den ved å logge inn på feide.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar