mandag 22. juli 2019

Jeg har redigert tolkningen av livshistorien min. Lagt til mer om imagoer. Endret tolkning av historieformer til to ironiske historier siden historiene inneholder både tragiske, komiske og romantiske hendelser, både kontamineringssekvenser og forsoningssekvenser, positive og negative følelser som gir et ironisk preg. Temaer om agens og intimitet er skrevet mer tydelig og mer strukturert. Vurderingen sa at tolkning ikke er knyttet til teoridel, så jeg må flette inn mer om de teoretiske perspektiver i tolkningen tror jeg. Teoretiske perspektiver i teoridelen har jeg kortet ned på og skal flytte noe mer av til det avsnittet som handler om et helhetsperspektiv, tror jeg. Har flyttet det meste om trekkdimensjonen introversjon-ekstroversjon fra tolkningen av livshistorien ned til avsnittet der trekkene sammenlignes eller knyttes til med temaer i livshistorien. Den delen skal jeg begynne å redigere i morgen. Så kan jeg skrive avslutningen til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar