lørdag 7. oktober 2017

Ikke ferdig med redigeringen og oppsummeringen av livshistorie 1. Avhandlingen i sin helhet er nå på 254, så den var litt for grundig tolket. Når jeg begynte syns jeg at tolkningen ble litt snau, og at det var vanskelig å finne noe å si om ting. Jeg syns setningene ble korte, og prøvde å lage lange setninger og si ting på flere forskjellige måter. Nå blir det å korte ned setninger og si mest mulig med en setning. Jeg tror jeg har lest noe om at intelligens er knyttet til lange setninger og stort ordforråd, så da er det om å si lite med mange ord. Karakterer derimot settes på grunnlag av forståelse og innhold, men man skal ikke glemme at sensor bare er menneske og lar seg imponere over mange ord, så lenge det ikke blir slitsomt og kjedelig. Det finnes grenser på hvor mye en sensor er glad for å lese. Jeg foretrekker et lite innholdsrikt avsnitt selv, og syns 20 sider er mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar