torsdag 31. august 2017

Komentarer til livshistoriens komponenter

Har skrevet noen komentarer til hver analyse av generell emosjonell tone, spesifikke emosjoner, historiens strukturelle kompleksitet og differensiering, generativitet, forsoningssekvenser og kontamineringssekvenser, agens og intimitet.... i hendelsene i livshistorie 2. Jeg har også begynt å sammenligne personlighetstrekkene med livshistoriens komponenter. 

Før jeg begynte på tolkningen av livshistorien hadde jeg bare gjort analyser av agens og intimitet, forsonings og kontamineringssekvenser. Det meste av tolkningen er derfor basert på disse analysene. Jeg skal legge til noe i tolkningen eller det vil si jeg skal også tolke noe av de siste analysene av emosjonell tone, spesifikke emosjoner osv., før tolkningen er ferdig. Disse siste analysene kunne sikkert med fordel ha blitt gjort før jeg begynte med tolkningen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar