lørdag 1. juli 2017

Nå har jeg skrevet om reliabilitet og validitet til alle testene i undersøkelsen, fem faktor testen, testene på agensmotivasjon og intimitetsmotivasjon, og tre forskjellige tester på generativitet; 1. Loyola Generativity Test, 2. Generativity Behavior Checklist, og 3. koding av generativitet i livshistoriens hendelser. Så har jeg skrevet om hvordan jeg har tolket resultatene. Det var det ingen teorier om fra før, så det var helt ut fra mitt eget hode. Du verden så fint det ble! Og litt om hensyn jeg har tatt omkring forskningsetikk. Nå kan metodedelen sies å være mer eller mindre ferdig. Da har tolkningen av historiene igjen, knyttet personlighetsprofilene i fem faktor modellen til historiene, og en sammenligning av historiene igjen. De er prikk like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar