tirsdag 20. juni 2017

Lille meg, hopp fallerei

Nå ble jeg ferdig med litteraturoversikten, foreløpig, for det ble et par runder med redigering og skriving og endringer, men nå er den ganske ferdig. Så nå føler jeg meg glad og lettet, og ganske fornøyd med hvordan den ble. Det var vanskelig for lille meg, hopp fallerei. Ble på 102 sider inkludert introduksjon og proplemstilling, men jeg tror den blir kortere etter et par runder til med redigering og skriving. Problemstilling og tema er enda litt upresise, noe av det hører kanskje til diskusjonen (tror det blir en diskusjon også) og konklusjonen. Da har jeg metodedel, som er omentrent ferdig, legge til resultat fra personlighetstest og skrive ferdig tolkningen av testen og livshistorien, og se dem i sammenheng, igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar