torsdag 9. februar 2017

Tolker

Da var "analysen" med poenggivning av makt og intimitet (agens og kommunion) i hendelsene i livshistorie to ferdig. Korrelasjonene mellom koder 1 og koder 2 venter jeg med til jeg er helt sikker på poengene og hendelsene. Poengene ser jeg ikke på som så veldig viktig, men de kan være et godt grunnlag for å styre diskusjonen og tolkningen. Har så smått begynt på tolkningen som består av diskusjoner og begrunnelser for poengene (uten å si at ett poeng er gitt her og et der). Tolkningen skriver jeg nå rett inn i historien under hver hendelse. Skal tolkningen deles inn i temaene makt (selvmestring, osv.) og intimitet (vennskap, osv.) kan det heller gjøres som oppsummering under selve historien.

Nå skal jeg trene, løpe litt og løfte vekter for å holde meg våken, hvile øynene og gå ned i vekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar