tirsdag 7. februar 2017

Lagt til en hendelse til og konteksten rundt hendelsen. En avgjørelse personen tok en gang i løpet av livet. Intervjuet personen og ser av notatene at jeg manglet avgjørelse og moralsk avgjørelse. Derfor måtte jeg lete etter det i livshistorien hans. Har også ikke visst helt sikkert om jeg skal være enig i at det han sa stemmer med hva som virkelig er høydepunkt, levende minne, vendepunkt osv. Men etter å ha skrevet historien tror jeg hans svar er de riktige. Kan jo sef være mange høydepunkt i en livshistorie, men sier en person at rn hendelse er et levende minne kan man jo ikke tvile på det. Som politiker tok han vel ikke så mange bestemmelser. Som far og leder kunne han ha gjort det men sier ikke noe om det i livshistorien. Jeg tenker det er viktig å ha hendelsene klare før de analyseres. Nå kan jeg vel snart begynne å tenke på å analysere litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar