tirsdag 23. februar 2016

Tema

Begynte å skrive på litteraturoversiktens tema i dag. Har allerede skrevet eller satt inn noe tekst nå og da som jeg trodde var realtert til tema. Det ble mye å redigere og jeg prøvde å gape over hele oversikten på en gang for å få oversikten. Hentet noe tekst som jeg også hadde satt i nederst i oversikten som var tenkt til konklusjon. Tema og konklusjon kan ha mye av det samme innholdet, selv om gjentakelser ellers i oversikten ikke er bra i følge APAs retningslinjer for skriving.

For å vite hvordan jeg skulle skrive tema fant jeg frem noe veiledning om skriving av litteraturoversikt og skrev samtidig en oppsummering om skriving av litteraturoveriskt som jeg nå har publisert her hvis noen har interesse for det.

Endte opp med å skrive om valg av teoretisk tilnærming.

Litteraturoversikten er på 124 sider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar