onsdag 20. januar 2016

Lest ut boken

Jeg ble ferdig med å lese boken som jeg hadde tenkt og begynte å oppsummere litt fra den. Den viste flere teoretiske synpunkter og beskrivelser av forskjellige forskningsmetoder. I litteraturoversikten beskriver jeg alle teoretiske perspektivene på personlighet som en del av avgrensningen til den teoretiske tilnærmingen jeg selv skal velge. Innholdet i boken så mer eller mindre ut som innholdet i litteraturoversikten min så da fikk jeg god hjelp.

Så har jeg satt opp prisen på rådgivning jeg planlegger å selge på nettsiden identitetutvikling.com

Venter på varer fra Forever Living for å få solgt noe aloe vera produkter. myaloevera.no/minaloeverabutikk

Spilte Lotto24 i håp om griseflaks. Det var happy our fra 21 - 22 i kveld.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar