mandag 26. august 2024

Forberedelser til kurs

I vår og sommer har jeg jobbet med forberedelser til kursene som selges i nettbutikken identitet.website. Jeg har gjort opptak av PowerPointer som skal vises som video i forbindelse med kurs om innadventhet til pedagoger og foreldre, og jeg har skrevet ned noen spørsmål som deltakerne på kursene kan diskutere etter videofremvisning. Kursene er lagt ut som produkter som kan kjøpes i nettbutikken. Jeg har også fått mannen min Sigmund Bakke som medarbeider og lagt til hans cv på siden Om bedriften. Han vil holde kurs om førstehjelp tilpasset ulike målgrupper. Butikken har fått en chatteboble som er åpen alle dager mellom klokken 10.00 - 22.00, og også et påmeldingsskjema. Butikken har også et kontaktskjema hvor det kan sendes meldinger til oss. Skal kanskje holde et "prøvekurs" for venner og bekjente før kursene annonseres gjennom forskjellige kanaler på internettet; sosiale medier, eposter til bedrifter, og lignende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar